Ζήτω οι απογευματινές μας απασχολήσεις!





Όλοι οι γονείς προσπαθούν να βρουν μια ενασχόληση στα παιδιά τους από νεαρή     κιόλας ηλικία φοβούμενοι ότι το παιδί τους θα βγει τεμπέλικο, χωρίς ενδιαφέροντα.

Έτσι κι εμένα οι γονείς μου από τα πέντε μου με έγραψαν σε μία καλή σχολή χορού για να περνάω κάπως ευχάριστα τα απογεύματα μου. Όμως ο χορός είναι κάτι παραπάνω για μένα! Η αίσθηση που σου δίνει ο χορός είναι κάτι το τελείως διαφορετικό από μία απλή διασκέδαση. Είναι μία ευκαιρία για να εκφραστώ, να αποβάλω το άγχος μου και το στρες μου δημιουργικά, να απελευθερώσω τις σκέψεις μου και τα συναισθήματα μου με την γλώσσα του σώματός μου και, ταυτόχρονα, να γυμναστώ.


Έτσι και για το κάθε παιδί. Μία απασχόληση που εμείς επιλέγουμε δεν είναι ποτέ μία απλή διασκέδαση. Πάντα από πίσω του κρύβεται ένα όνειρο και ένα συναίσθημα που είναι αναντικατάστατο!

Αφροδίτη Χρονοπούλου





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα σχολικά χρόνια των παππούδων μας (1950-1960) Β΄ Μέρος

Τα σχολικά χρόνια των γονιών μας (1970-1980)

30 χρόνια μετά.... η συνάντηση δύο φίλων