Ανέκδοτα και πάλι!


Ο Νεκτάριος Φουστέρης από το Α3 μας στέλνει ένα ανέκδοτο για ζέσταμα και ανανεώνει -μετά από πολύ καιρό είναι η αλήθεια- τη σελίδα με τα ανέκδοτα. Ετοιμαστείτε γιατί έρχεται και συνέχεια!

Όταν ένας τουρίστας συναντά έναν νεαρό:


-Γεια σου φίλε, whats up?
-Με συγχωρείτε αλλά δεν έχω whats up, έχω cosmote.
-Excuse me...?
-Μα, γιατί να σε συγχωρήσω, αφού δεν μου έκανες και κάτι, άντε juce τώρα.
-No, no, όχι χυμό, καλύτερα νερό!
-Μα καλά έκανες τόσο δρόμο μέχρι την Ελλάδα για να πιεις νερό? Καλά αντίο τώρα.
-Good bye.


Νεκτάριος Φουστέρης 



Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας παππούς 97 χρονών που ήθελε να κάνει ασφάλεια ζωής. Πάει λοιπόν και λέει στον υπάλληλο:
- Θέλω να κάνω ασφάλεια ζωής.
- Τι να την κάνεις;
- Να, θέλω να πάω με τον πάτερα μου ένα ταξίδι στο εξωτερικό για τον γάμο του παππού μου και καλό είναι να είμαστε ασφαλισμένοι.
- Πόσο χρονών είναι δηλαδή ο πατέρας σου και ο παππούς σου;
- Ο μπαμπάς μου 125 και ο παππούς μου 142.
Ο υπάλληλος είναι σοκαρισμένος , έχοντας ανέβει πάνω στο γραφείο κι είναι έτοιμος να φουντάρει καθώς ρωτάει:
- Και γιατί παντρεύεται ο παππούς σου;
- Να, τον πιέζουν οι γονείς του!

Μαριάννα Χρηστίδη Α΄3

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα σχολικά χρόνια των παππούδων μας (1950-1960) Β΄ Μέρος

Τα σχολικά χρόνια των γονιών μας (1970-1980)

30 χρόνια μετά.... η συνάντηση δύο φίλων