Οι φίλοι στη ζωή των μαθητών/τριών του Β1 (μέρος πρώτο)


Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ

Οι φίλοι μας είναι η οικογένεια που έχουμε την δυνατότητα να διαλέξουμε. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό, γιατί μπορώ να κάνω καινούριους όπου και αν πηγαίνω. Έχω μάθει να εκτιμώ όσους βρίσκονται γύρω μου και κατανοώ την σημασία για όλα όσα κάνουν για εμένα.                                                                               Πιστεύω πως οι φίλοι μου είναι το δεύτερο πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου, καθώς στην πρώτη θέση βέβαια είναι οι συγγενείς. Ωστόσο, αυτοί που θα προβληματιστούν πρώτοι μαζί μου, αυτοί που θα χαρούν μαζί μου, αυτοί που θα στενοχωρηθούν μαζί μου θα είναι οι φίλοι μου. Εκείνοι είναι που θα αγωνιστούν μαζί μου για το δίκιο μου. Ακόμη, μέσα στον κύκλο των φίλων μου νιώθω πως τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά, γιατί είναι όλοι για έναν και ένας για όλους. Μπορώ να ζητήσω βοήθεια για το οτιδήποτε, ξέροντας πως αυτοί θα είναι εκεί για να μου προσφέρουν ό,τι χρειαστώ.           

  Παράλληλα, ξέρω πως οι φίλοι μου θα ανεχτούν τα νεύρα μου και την, ορισμένες φορές, κακή συμπεριφορά μου, καθώς ξέρω πως θα είναι εκεί την επόμενη μέρα για να με συγχωρήσουν. Βέβαια, μπορώ να κάνω αμέτρητα πράγματα μαζί τους. Από αγώνες μπάσκετ μεταξύ μας μέχρι καθημερινές βόλτες και ατελείωτες ώρες παίζοντας βιντεοπαιχνίδια, δεν μπορώ να αποχωριστώ τους φίλους μου στο τέλος της μέρας. Νιώθω πως μια ημέρα με αυτούς, είναι χρόνια αξέχαστων στιγμών με αναποδιές, χαρές, γέλια και τσακωμών για ασήμαντα πράγματα.                                                                           

   Πιστεύω πως χωρίς τους φίλους μου δεν θα μπορούσα να είμαι τόσο χαρούμενος στη ζωή και αυτό ισχύει για τον καθένα. Τους εκτιμώ όσο τίποτε άλλο, γιατί στο τέλος της ημέρας, αυτοί θα είναι που θα κάθονται δίπλα μου και θα αναπολούμε όλα τα κακά και τα καλά. Θα θυμόμαστε όλες τις αξέχαστες στιγμές και θα κλαίμε από χαρά και άλλες φορές από συγκίνηση. Άλλωστε, αυτή είναι η σημασία της φιλίας…

Βασίλης Αποστόλου




Από την τηλεοπτική σειρά Friends


Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΟΥ

   Πολλοί λένε ότι «οι φίλοι είναι πάντα εκεί όταν τους χρειάζεσαι ακόμα και στα δύσκολα». Όταν νοιώθεις άσχημα ψυχολογικά, πεσμένος ή αν κάποια στιγμή θες απλά να τα παρατήσεις, θα είναι εκεί! Είναι μια φράση που όταν την σκέφτομαι μου δίνει κουράγιο,  γιατί ξέρω ότι έχω μια φίλη στο πλευρό και ό,τι και να της ζητήσω θα είναι εκεί να μου δώσει κουράγιο.

Για το συγκεκριμένο αυτό θέμα θα αφηγηθώ  μια προσωπική ιστορία η οποία μου συνέβη πρόσφατα και συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο. Όπως γνωρίζουμε το θέμα του κορονοϊού μας έχει προβληματίσει αρκετά τον τελευταίο καιρό, ιδιαίτερα όσον αφορά τους μεγάλους ανθρώπους. Μέσα λοιπόν στους ανθρώπους άνω των 60 βρίσκεται η γιαγιά μου η οποία ανήκει σε ευπαθή ομάδα. Μια μέρα λοιπόν η γιαγιά μου είχε πάει σε έναν γιατρό για να της κάνει κάτι εξετάσεις. Όλα ήταν μια χαρά μέχρι που μάθαμε πως στο ιατρείο που πήγε είχαν βρεθεί κρούσματα covidαπό νοσοκόμες. Μόλις το έμαθε η μαμά μου, άρχισε να πανικοβάλλεται, όχι για αυτήν αλλά για την μητέρα της, δηλαδή την γιαγιά μου. Ύστερα μας φώναξε στο σαλόνι να μας το πει εμένα και της αδελφής μου. Άρχισα να φοβάμαι, αγχώθηκα τόσο πολύ, γιατί δεν ήθελα να χάσω ένα από τα σημαντικότερα μου πρόσωπα.  Δεν άντεξα και πήγα στο δωμάτιο μου με δάκρυα στα μάτια. Δεν είχα το κουράγιο να μιλήσω σε κανέναν. Εκείνη τη στιγμή με πήρε τηλέφωνο η κολλητή μου φίλη για να μιλήσουμε. Εγώ τρομαγμένη της είπα τι έγινε. Τότε ήταν η στιγμή που μου στάθηκε σαν κανένας άλλος στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου. Ξεκίνησε λέγοντας μου να ηρεμήσω και να μην αγχώνομαι, όλα θα πάνε καλά , μου είπε. Να πω την αλήθεια τα λόγια της μου έδωσαν κουράγιο και δύναμη να σκεφτώ θετικά. Ένα πράγμα που θα θυμάμαι που μου είπε είναι ότι δεν θα έκλεινε το τηλέφωνο μέχρι να νοιώσω καλύτερα. Δεν έκλεισε ούτε μια στιγμή το τηλέφωνο, μιλάγαμε για 2 ώρες χωρίς υπερβολή. Οι μέρες πέρασαν και ευτυχώς το τεστ της γιαγιάς μου βγήκε αρνητικό. Η χαρά μου δεν περιγραφόταν!

  Από αυτήν όμως την εμπειρία κατάλαβα περισσότερο πόσο σημαντικό είναι να έχεις έναν φίλο που να σε αγαπά και να σε νοιάζεται ακόμα και στις πιο απλές δυσκολίες που έχεις.

                                                                                                  Βασιλική Καραγιάννη


                                                       Friends: theme song with lyrics 



Η Φιλία και η σημασία της

     Όλοι οι άνθρωποι στη ζωή  τους, μικροί και μεγάλοι έχουν ανάγκη από ένα φίλο. Γι' αυτό το λόγο στο άρθρο αυτό θα γίνει αναφορά στο θέμα της φιλίας η οποία είναι πολλή σημαντική σχέση για του νέους.

 Αρχικά, η φιλία καλύπτει την ανάγκη για συντροφικότητα, γιατί ο άνθρωπος δεν μπορεί να ζήσει μόνος του, έχει ανάγκη από παρέα. Νιώθει ότι πρέπει να ανήκει σε μία ομάδα φίλων. Επίσης, οι φίλοι μας είναι  απαραίτητοι για να επικοινωνήσουμε και να ανταλλάξουμε ιδέες και να τους πούμε τα μυστικά μας. Σε μία δύσκολη στιγμή της ζωής μας θα σταθούμε στο φίλο μας, θα αναζητήσουμε ένα στήριγμα, για να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε. Ακόμα, ο φίλος μας βρίσκεται διπλά μας πάντοτε για να πούμε τα  μυστικά μας και να του εκμυστηρευθούμε  κάποιες σκέψεις μας που διστάζουμε να εκφράσουμε σε άλλους ανθρώπους.

  Επιπλέον ο δεσμός της φιλίας μας μαθαίνει να σεβόμαστε τους άλλους και να συνεργαζόμαστε μαζί  τους. Επιπρόσθετα αντιλαμβανόμαστε ότι και εμείς πρέπει να έχουμε τον σεβασμό και την εκτίμηση των φίλων μας .Αρά μέσα από τη σχέση αυτή γνωρίζουμε τους άλλους και τον ίδιο μας τον εαυτό. Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η φιλία να στηρίζεται στην αγάπη, το σεβασμό και την εμπιστοσύνη.

  Επομένως η φιλία είναι μία πολύ σημαντική σχέση για τη ζωή μας, γιατί μέσα απο αυτήν βιώνουμε συναισθήματα απαραίτητα για την ψυχολογική ανάπτυξη μας και τη ζωή μας.

                                                                                                        Άγγελος Γιώργο


    

 Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα ενδιαφέρον θέμα, που έχει σχέση τα κριτήρια που πρέπει να έχετε για έναν ιδανικό φίλο. Πιστεύω ότι αυτό το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον διότι θα πρέπει ο καθένας να γνωρίζει τα κριτήρια για την επιλογή ενός φίλου, για να μπορεί να βρει καλούς και αξιόπιστους φίλους ώστε να δημιουργήσει μια καλή αλλά και μακροχρόνια φιλία. Είναι ανάγκη όμως αυτα τα κριτήρια να τα τηρούν και οι δυο.

  Ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια είναι να εκπέμπει εμπιστοσύνη το άλλο άτομο και να νιώθεις άνετα να του μιλήσεις για τα θέματα που σε απασχολούν.Επίσης είναι να μην ψεύδεστε ο ένας στον άλλον για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις και τσακωμοί.Ο πραγματικός φίλος θα πρέπει να σε υποστηρίζει σε αυτα που θες να κανεις ότι και αν είναι αυτό επίσης πρέπει να σε κατανοεί και να σε καταλαβαίνει. Ωστόσο σημαντικό είναι να μην σε παραμελεί αλλά να ενδιαφέρετε για εσένα και για το πως είσαι, τι κανεις και με λίγα λόγια αν είσαι καλά ψυχικά και σωματικά. Η αλήθεια είναι ότι για να έχετε ενδιαφέρουσες συζητήσεις και να μην βαριέστε ο ένας τον άλλον θα πρέπει να έχετε κάποια κοινά ενδιαφέροντα, πχ. Ένα κοινό αγαπημένο άθλημα ή ίδια μουσικά ενδιαφέροντα και τα λοιπά. Στην συζήτηση σας θα πρέπει να σέβεστε της απόψεις του άλλου και να μην είναι αυτοι λόγοι τσακωμού.

   Με αυτον τον φίλο θα έχετε μια μακροχρόνια, καλή και βοηθητική φιλία που να σας προσφέρει ότι χρειάζεστε, Κάτι πολύ σημαντικό διότι σπάνια θα βρούμε κάτι τέτοιο στης μέρες μας, εφόσον οι άνθρωποι δεν ξέρουν τα κριτήρια για να μπορούν να επιλέξουν έναν καλό φίλο αλλά ούτε για να γίνουν αυτοι/οι ίδιοι καλοί φίλοι για τους άλλους.  

                                                                                              Λάουρα Ζαμπέτα

                                


Σχόλια

  1. Πολύ ωραία τα κείμενα.



    -Λευτέρης Κέλλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικά κείμενα και με βιωματικό περιεχόμενο! Δέσποινα]



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θεολογος Γιαμαιος8 Απριλίου 2021 στις 11:45 μ.μ.

    Πολυ ωραια κειμενα με ωραιο θεμα και μπορω να πω οτι ταυτιζομαι με τα περισσοτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σε όλα τα παιδιά 10/10!!!!!!!!!!!! ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα σχολικά χρόνια των παππούδων μας (1950-1960) Β΄ Μέρος

Τα σχολικά χρόνια των γονιών μας (1970-1980)

30 χρόνια μετά.... η συνάντηση δύο φίλων