Η Ομάδα είναι δύναμη!!!!!!!



Σήμερα μου δόθηκε η ευκαιρία να παρατηρήσω μέσα από τα μαθήματα πόσο αποτελεσματική είναι η διαμόρφωση ομάδας για την επίτευξη ενός σκοπού...  Είναι γνωστό, βέβαια, αυτό και, όπως λέμε, "το ένα χέρι νίβει τ'άλλο και τα δυο το πρόσωπο"!

Σκέφτηκα λοιπόν, να αρχίσουμε εδώ ένα διάλογο για το 

  • τι είναι ομάδα;
  • τι περιμένω εγώ από την ομάδα μου;
  • τι πιστεύω ότι μπορεί να μου προσφέρει η ομάδα.
  • ..... 

Περιμένω τις απόψεις, τους προβληματισμούς, τις σκέψεις σας...



Γιάννα Παπανδρέου




Σχόλια

  1. Δημήτρης Φειδάνογλου30 Οκτωβρίου 2012 στις 12:52 μ.μ.

    Ομάδα για μένα είναι αυτό που δείχνει η εικόνα: Εννωμένα χέρια. Χέρια που το ένα βοηθάει το άλλο. Χέρια που θα αγκαλιάσει ένα μέλος της ομάδας. Χέλια που θα συνέισφέρουν σε αυτήν. Και τέλος, ένα σύνολο εν΄'οτητας και αδελφοσύνης, που τα μέλη της τα συνδέει ένας κοινός στόχος.΄
    Εγώ προσωπικά φέτος συμμετέχω σε ΟΛΕΣ τις ομάδες του σσχολείου και αυτό που παρατηρώ είναι πως τα χέρια δίνουν και παίρνουν... Και αυτό με κάνει ευτυχισμένο και να περνάω καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, Δημήτρη, μια εικόνα, χίλιες λέξεις!

      Καλά κάνεις και συμμετέχεις, όλοι θα έπρεπε γιατί τελικά νομίζω ότι ένα σημαντικό κομμάτι γνώσης είναι να μαθαίνουμε να συνεργαζόμαστε. Όχι μόνο γιατί αυτό είναι αποτελεσματικό, αλλά και γιατί μας δίνει χαρά και συντροφιά!

      Διαγραφή
  2. Χμμ... το λεξικό λέει ότι η ομάδα είναι ενα σύνολο ατόμων σε μια κοινή δραστηριότητα,αλλά σημαίνει πολλά περισσότερα!Ομάδα είναι να μπορείς να μοιράζεσε απόψεις και να κατανοείς την διαφορετικότητα του άλλου.Μέσα απο τις ομάδες δημιουργούνται και οι καλύτερες φιλίες.Δεν υπάρχει τίποτα πιο σπουδαίο από μια ομάδα στην οποία τα μέλη συμβιβάζονται και βρίσκουν μία μέση λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, Φίλιππε.

      Φίλιππε, το λεξικό λέει αλήθεια, αλλά το πιο ωραίο και το πιο ενδιαφέρον είναι να ανακαλύπτει κανείς τα οφέλη από την συνύπαρξη με τα άλλα μέλη μιας ομάδα στην πράξη. Είναι δύσκολο πολλές φορές, αλλά όταν θέλουμε όλα γίνονται.:)
      Μια σημαντική ευκαιρία είναι η ομάδα της τάξης και φυσικά και κάθε άλλη ομαδική δραστηριότητα με συγκεκριμένους στόχους.

      Διαγραφή
  3. Βασικά ομάδα είναι ένα σύνολο ανθρώπων που 'ενώνει' τις δυνάμεις του για ένα συγκεκριμένο σκοπό.Κι εγώ ,σαν τον Δημήτρη,είμαι σε όλες τις ομάδες του σχολείου και απ' ότι καταλαβαίνετε δεν είναι και λίγες.Ούτε αμερικάνικο σχολείο να ήμασταν!!!Αλλά το να είσαι σε μια ομάδα προσφέρει πολλά πράγματα όπως συζήτηση, πλάκα ,κοινωνικοποίηση, να μοιράζεσαι απόψεις και να κάνουμε παρέα με άλλα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, να προσθέσω και κάτι ακόμα που πολλές φορές δεν μας έρχεται πρώτο στο νου ή δεν θέλουμε να το πούμε γιατί μας φαίνεται λίγο ωφελιμιστικό αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.
      Η ομάδα που έχει συνοχή δίνει δύναμη στο κάθε μέλος ξεχωριστά γιατί η κάμε μία μονάδα στηρίζεται στο σύνολο. Ο ένας καλύπτει τα κενά που αφήνει ο άλλος και αυτό είναι μεγάλη ανακούφιση, όταν μπορείς να εμπιστεύεσαι και να στηρίζεσαι στους άλλους.

      Διαγραφή
    2. Δημήτρης Φειδάνογλου31 Οκτωβρίου 2012 στις 1:15 μ.μ.

      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας... Και εγώ πολλές φορές, σε δύσκολες φάσεις της μικρής μου ως τώρα πορείας στη ζωή, έχω βρει παραπάνω βοήθεια απ' ότι περίμενα σε ομάδες... Όσο για το αμερικλανικο κολέγιο... Θα πω κάτι που ίσως έχω ξαναπεί: "Εγώ είμαι φτιαγμένος για να ζω ή στην Ελλάδα σε μια άλλη ζωή ή στο παρόν σε μια χώρα του εξωτερικού!!! :Ρ

      Διαγραφή
    3. :))) Δεν έχεις άδικο, Δημήτρη! Και δεν είσαι ο μόνος, είμαστε πολλοί που νιώθουμε έτσι, δυστυχώς...

      Αλλά, έι, μήπως τελικά και στην Ελλάδα δεν είναι και τόσο άσχημα αφού είμαστε πολλοί που το νιώθουμε αυτό; Γιατί στην Ελλάδα ζούμε και δουλεύουμε και πάλι κάνουμε όσα κάνουμε! Ας μην είμαστε απαισιόδοξοι λοιπόν.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα σχολικά χρόνια των παππούδων μας (1950-1960) Β΄ Μέρος

Τα σχολικά χρόνια των γονιών μας (1970-1980)

30 χρόνια μετά.... η συνάντηση δύο φίλων